Inwestor odpowiedzialny za projekt galerii informuje, że rozpoczął proces komercjalizacji części handlowo-usługowej. – Poszczególne lokale można w łatwy sposób łączyć ze sobą. Przestronne, widoczne z daleka witryny pasażu, zwracają uwagę przejeżdżających tędy mieszkańców Krzyków-Partynic, Ołtaszyna, Wysokiej oraz dalszych miejscowości. W zasięgu 5 minut dojazdu samochodem zamieszkuje 30 tysięcy osób o dochodach wyższych od przeciętnego wynagrodzenia. Znacząco wyższa siła nabywcza mieszkańców okolicznych terenów w połączeniu z niskim wskaźnikiem nasycenia powierzchnią handlową (137 mkw./1000 mieszkańców) jest najlepszym obrazem potencjału handlowego tego miejsca – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Sławomir Bratek, kierownik Działu Rozwoju i Komercjalizacji ze spółki Rafin.

– Średni dochód na mieszkańca analizowanego obszaru, jest wyższy o 832 zł od średniej dla miasta Wrocławia. Siła nabywcza mieszkańców z racji ich zarobków jest wyższa od średniej dla południa Wrocławia (Krzyki) o 507, co ma swoje odzwierciedlenie w wyższych wydatkach konsumenckich o prawie 200 złotych na osobę/m-c. Galeria Złota Podkowa wpisuje się idealnie w nowy trend na rynku powierzchni handlowych w Polsce – centrów wygodnych zakupów – convienience shopping centers. Jest to alternatywa dla zatłoczonych i odległych hipermarketów z dala od miejsca zamieszkania. Powyższe wyliczenia, w połączeniu z niedoborem powierzchni handlowej pozwalają stwierdzić, że Galeria Złota Podkowa będzie nowym centrum zakupowym dla tej części miasta – podsumowuje Bratek.

Galeria zlokalizowana jest przy ul. Zwycięskiej, vis a vis Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych i stanowi część kompleksu Złota Podkowa – nowej inwestycji mieszkaniowej we Wrocławiu. W obiekcie znajdzie się miejsce dla 30 najemców.