Wojas otwiera 125. sklep

Nowa placówka handlowa jest 125 salonem sprzedaży Wojas i już 11 punktem uruchomionym przez spółkę w tym roku. – Marka koncentruje się na pozyskiwaniu lokali w centrach i galeriach handlowych zlokalizowanych w dużych miastach. Plany spółki zakładają, że w ciągu trzech lat powstanie 150 sklepów – poinformował w rozmowie z Retailnet.pl zarząd spółki.

Otwarcie salonów związane jest niewątpliwie z zyskami, które odnotowuje marka. Z czerwcowego raportu spółki wynika, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA wyniosła 9,64 mln zł i była wyższa o 1,2  proc. od wyników osiągniętych w czerwcu 2010 roku. W okresie styczeń-czerwiec 2011 skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 59,59 mln zł, co oznacza wzrost o 16,8 proc. względem przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Spółka Wojas działa na rynku od 1990roku. Specjalizuje się w produkcji obuwia oraz galanterii skórzanej. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport. Wiosną 2008 r. Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 proc. udziałów w Wojas Slovakia, intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada (obecnie sieć słowacka liczy dziewięć salonów).

Centrum Handlowe M1 w Czeladzi zostało otwarte w 1997 roku, jako pierwszy kompleks handlowy na terenie Śląska i Zagłębia. Na powierzchni 65 tysięcy metrów kwadratowych znajduje się ok. 110 lokali handlowo-usługowych. Wśród najemcówznajdują się takie sieci, jak: Real, Praktiker, Media Markt czy Martes Sport.
 

Reklama

Galeria Jurajska