KappAhl otwiera nowy sklep

 – Lokal będzie funkcjonował na poziomie 0. Jest to ostatnia tak duża przestrzeń, którą wynajęliśmy. Pojawienie się kolejnej modowej marki sieciowej o ugruntowanej pozycji rynkowej jest zgodnie ze strategią rozwoju i komercjalizacji naszego centrum, którą konsekwentnie realizujemy od półtora roku. W naszej ocenie oferta KappAhl idealnie wpasuje się w oczekiwania klientów Arkad Wrocławskich i wzbogaci asortyment modowy – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Krzysztof Szargawiński, dyrektor zarządzający CH Arkady Wrocławskie.

Będzie to 44 sklep tej marki w Polsce i 366 w sieci. Strategia rozwoju sieci zakłada koncentrowanie swoich lokali w ośrodkach handlu i biznesu w centrach miast. Wybór Wrocławskich Arkad wpisuje się w strategię funkcjonującą w firmie KappAhl. Sieć na wrocławskim rynku funkcjonuje od prawie dekady. Lokal w Arkadach oprócz ubrań będzie oferował także bieliznę i akcesoria.

KappAhl to sieć sklepów odzieżowych zatrudniająca obecnie prawie 4800 pracowników i posiadająca swoje salony w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach. Marka rocznie sprzedaje 60 milionów sztuk odzieży.

Centrum handlowe Arkady Wrocławskie dysponuje powierzchnią ponad 30 tysięcy metrów kwadratowych. Na trzech poziomach znajduje się ponad 110 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród głównych najemców centrum znajdują się m.in. delikatesy Alma, RTV Euro AGD, New Yorker, H&M, Marks&Spencer, Fitness Academy, Multikino oraz centrum medyczne Enel- Med.

 

Reklama

Galeria Jurajska