Jak wcześniej informowaliśmy, znaczne zmiany w Starym Browarze związane są przede wszystkim z pojawieniem się nowych, debiutujących na polskim rynku marek oraz z częściową wymianą dotychczasowych najemców, którzy zrezygnowali z prowadzenia swoich sklepów w Starym Browarze.

– Duże zmiany tenant mix zajdą w Atrium. Dzięki odzyskaniu przestrzeni po Mega Avansie do końca 2011 roku oferta Starego Browaru zostanie uzupełniona o nowe, młodzieżowe sklepy oferujące odzież, dodatki i gadżety wielu modnych marek. Zmiany tenant mix Starego Browaru wynikają z dwóch przyczyn. Pierwszą jest spadek wolumenu sprzedaży w branży RTV AGD w sklepach stacjonarnych. Podpisane z Mega Avansem porozumienia o zakończeniu działalności sklepu dają nam możliwość zagospodarowania tej liczącej prawie 3 tysiące metrów kwadratowych powierzchni dla marek młodzieżowych, na które odczuwamy duży popyt. Wprowadzenie stacjonarnego sklepu nowego konceptu Answear.com zapewni w Starym Browarze obecność między innymi takim markom jak: Boss Orange i Green, Cheap Monday, Miss Sixty, Soaked, Rinascimiento, Superdry, G-Star czy Chineese Loundry – tłumaczy w rozmowie z Retailnet.pl Anna Sacha koordynator ds. marketingu Starego Browaru.

Proces rekomercjalizacji obiektu jest konsekwencją wygasania umów najmu. Największe zmiany nastąpiły w części zwanej Pasażem. – Jako centrum dbamy o zapewnienie ciągłości oferty, ale także staramy się ciągle zmieniać i proponować nowości. Jednak ważne jest dla nas stwarzanie przestrzeni dla nowych marek, w tym z tzw. wyższej półki i świeżych kreatywnych, konceptów. Wśród nowych marek w Pasażu pojawiły się Moschino, koncept lunchowy Wook Express, pierwszy w Polsce monobrandowy sklep z modą dziecięcą – Primigi. Wkrótce zaistnieją – włoska marka Pinko oraz sportowo-outdoorowa marka 4F – podsumowuje Sacha.