Kluczowi operatorzy w CH Pruchnicka

– Jarosław jest miastem o dużych możliwościach, a swój potencjał zawdzięcza w głównej mierze położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Ofertę dla przyszłych klientów tworzymy tak, by spotkała się z ich oczekiwaniami, dlatego sklepy Tesco i Euro RTV AGD, które są wiodącymi sieciami w swoich branżach, są gwarancją sukcesu całego obiektu. CH Pruchnicka, jedyny nowoczesny obiekt handlowy w mieście, cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych marek – mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept.

Około 70 procent całego kompleksu centrum Pruchnicka jest już wynajęte. Wśród najemców znajdują się już salony: Jysk o powierzchni 970 metrów kwadratowych oraz Alei – 800 metrów kwadratowych. W trakcie finalizacji jest również umowa najmu z firmą Abra, wiodącą siecią sklepów meblowych w Polsce, na kolejne 700 metrów kwadratowych powierzchni.

Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania galerii znajdzie się ok. 150 tysięcy osób. Lokalizacja pozytywnie wpływa na rozwój sektora handlu i usług w mieście oraz implikuje powrót do tradycji kupieckich miasta.

CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku, usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia całkowita obiektu to 7,4 tysiące metrów kwadratowych, z czego 5,5 tysięcy metrów kwadratowych przeznaczonych jest do wynajmu. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Retail Concept.
 

Reklama

Galeria Jurajska