W skład sieci wchodzi obecnie 15 lokali, z czego 11 znajduje się w centrach handlowych, a cztery prowadzone są na licencji franczyzowej. Ostatnie miesiące przyniosły otwarcia kolejnych punktów. Restauracje Salad Story pojawiły się bowiem w kolejnych miastach: Wrocławiu (dwie lokalizacje – Pasaż Grunwaldzki i Dom Handlowy Renoma), Bydgoszczy (Focus Mall) i Radomiu (Galeria Słonceczna), o lokal przy ul. Pięknej 11 powiększyła się także sieć warszawska. Jak wynika z najnowszych informacji przekazanych przez zarząd firmy, jeszcze w tym roku powstaną następne jednostki własne oraz franczyzowe, z czego aż dwie w Szczecinie.

– Restauracje w Szczecinie, jak większość lokali Salad Story, będą miały około 40 metrów kwadratowych powierzchni. Szczecin jest w naszych oczach miastem dynamicznie rozwijającym się, otwartym na nowe koncepty, posiadającym ogromny potencjał. To także miasto prężnie działającego biznesu, a takie okoliczności najlepiej sprzyjają funkcjonowaniu lokali Salad Story. Dodatkowo lokalizacja Szczecina jest niezwykle atrakcyjna – będzie to wysunięty najbardziej na północ oraz zachód przyczółek. Oba lokale oddajemy w ręce nowego franczyzobiorcy, licząc na niezwykle owocną i inspirującą współpracę – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dorota Stępień, specjalista ds. rozwoju sieci.

Firma Salad Story sp. z o.o. spółka komandytowa równolegle pracuje nad pozyskiwaniem nowych franczyzobiorców, jak i lokalizacji pod restauracje własne. Do końca 2011 roku w planach znajduje się minimum pięć otwarć, w tym wspomniane dwa w Szczecinie. Spółka została przyjęta do Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF) należącej do World Franchise Council oraz European Franchise Federation.