Carte d’Or Cafe to koncept lodziarnio-kawiarni działający na zasadach franczyzy w oparciu o ogólnoświatową markę Carte d’Or. Firma zjest zarządzana w Polsce przez spółkę Ice Cafe Concept, która jest również wyłącznym dystrybutorem lodów gastronomicznych Carte d’Or na terenie Polski.

Celem strategicznym dla Ice Cafe Concept jest w perspektywie kilku lat uzyskanie na rynku pierwszego miejsca pod względem ilości lokali. Już pod koniec 2011 roku spółka będzie dysponować ponad 20 punktami lodziarnio-kawiarni. Obecnie pierwsze sklepy otwierane są głównie w galeriach handlowych, lecz istnieją także inne formy współpracy pozwalające na otwieranie punktów również w lokalach wolnostojących. Na lata 2012-2013 planowane jest otwarcie największej liczby nowych punktów sprzedaży, tak aby w 2015 roku na rynku funkcjonowało już ponad 80 aktywnie działających lokali Carte d’Or Cafe. Koncepcja rozwoju marki przygotowana została w trzech formatach. Lokale pod szyldem tej marki mogą funkcjonować jako "wyspy" w centrum handlowym, lodziarnie o powierzchni do 60 metrów kwadratowych w galerii oraz pełnowymiarowe lodziarnio-kawiarnie premium z obsługą kelnerską, które mogą działać zarówno w galeriach handlowych, jak i przy popularnych deptakach.

Marka Carte d’Or po raz pierwszy została wprowadzona na rynek we Francji w 1978 roku.
Fashion Hause Outlet Center usytuowany jest przy ulicy Puławskiej w Piasecznie k/ Warszawy. Na kompleks składa się ponad 100 firmowych salonów stylizowanych na warszawskie Stare Miasto. Wśród najemców outletu są m.in. Adidas, Almi Decor, Big Star, Ecco, Kazar, Lee, Mango czy Mexx.