– Wśród osób, które odwiedzają naszą galerię handlową, znajdują się młodzi, aktywni ludzie poszukujący modnych ubrań w atrakcyjnych cenach. To właśnie dla nich poszerzamy ofertę Pasażu o takie marki jak H&M czy Cache Cache. Oba brandy zadebiutują pod koniec wakacji – mówi Anna Mrzewa, dyrektor Pasażu Łódzkiego.

Otwarcie Cache Cache nastąpi 25 sierpnia. Firma zajmie lokal o powierzchni 200 metrów kwadratowych w sąsiedztwie sklepów Wojas i Sephora. Według zapowiedzi salon zostanie wykończony zgodnie z najnowszym konceptem wizualnym firmy. Na przęłomie sierpnia i września zadebiutuje w nim kolekcja jesienno–zimowa 2011-2012. Marka należy do Grupy Beaumanoir, która posiada swoje przedstawicielstwa we Francji, Chinach, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Rumunii, na Łotwie i Bliskim Wschodzie. W Polsce odzież z metką firmy dostępna jest w 48 sklepach.

Z kolei salon marki H&M uruchomiony zostanie 26 sierpnia br. Lokal będzie się mieścić w sąsiedztwie salonu Nike i Apteki 21.

Właścicielem Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Pradera Europe. W Polsce Pradera Europe reprezentowana jest przez spółkę Pradera Management Poland sp. z o.o. Obiektem zarządza Apsys – międzynarodowy operator nieruchomości handlowych. W Polsce jest deweloperem i zarządcą 14. centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 600 tysięcy metrów kwadratowych, zlokalizowanych w 11 miastach Polski.