Ewa Ściubidło

Po pierwsze duże miasta są już nasycone znanymi brandami, po drugie, klient w mniejszych miejscowościach przyzwyczaił się do sieciowych marek typu C&A, H&M, Orsay, Camaieu czy też Reserved, Mohito, Solar i oczekuje ich także w swoim mieście. A marki przyciągają marki. Widać to wyraźnie w rozmowach z potencjalnymi najemcami, którzy podejmują ostateczne decyzje o wejściu do danego obiektu, wiedząc którzy najemcy z ich grupy docelowej także będą w galerii. Najemcy nie boją się już konkurencji, sklepy obuwnicze przyciągają kolejne sklepy tej branży, a sklepy z sektora odzieżowego są zachętą do pojawienia w danej galerii dla innych marek modowych.

Dla przykładu salon międzynarodowej sieci odzieżowej Mango znajdzie się nieprzypadkowo w Gemini Park Tarnów i będzie pierwszym salonem tej firmy w Tarnowie. Sieciowi najemcy wybierają duże obiekty, z dobrym mixem najemców i mocną ofertą fashion ściągającą klientów z całego regionu, a takim obiektem jest właśnie Gemini Park Tarnów.

Wprowadzając znane marki sieciowe do centrum wzrasta jego pozycjonowanie – tak dzieje się właśnie Gemini Park Tarnów. Po podpisaniu ostatnich umów najmu z Ecco, Levis i Mustang, Oodji, Mango wyraźnie wzrosło zainteresowanie tym centrum kolejnych mocnych marek.