Bonarka: frekwencja wzrosła o prawie 30 proc.

Liczba klientów odwiedzających centrum, jak wynika z raportu przygotowanego przez inwestora, znacznie wzrosła. Przeprowadzone w ostatnich miesiącach badania pokazały znaczący wzrost indeksu footfall. W pierwszy weekend lipca galerię odwiedziło dokładnie 253 072 klientów. To o ponad 40 tys. więcej niż zaledwie tydzień wcześniej i blisko 30 procent więcej w porównaniu z danymi za poprzedni rok. – Jak mawiał Phillip Wylie: Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. My także ciężko pracowaliśmy, aby móc się pochwalić tak świetnym wynikiem. Sukces frekwencyjny w II kwartale 2011 roku to efekt wielu różnych czynników. Wydaje się jednak, że decydująca dla poprawy wyników była nowa kampania reklamowa – komentuje Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający Bonarka City Center.

Co jest powodem takich zmian? Przeprowadzone na zlecenie BCC badania struktury klientów odwiedzających centrum skłoniły zarząd do całkowitej zmiany dotychczasowego pozycjonowania i wprowadzenie nowej komunikacji wizualnej. W kampanii reklamowej postawiono na przekaz do młodych, niezależnych kobiet, podążających za nowymi trendami. Autorem kampanii jest firma reklamowa KUC. Na sukces frekwencyjny wpływa także, co podkreśla zarząd, odpowiednio dobrany tenant mix i obecność pożądanych przez klientów marek – np. otwarcie outletu TK Maxx.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej znajduje się 270 sklepów, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz multipleks kinowy Cinema City.

 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 400 osób reprezentujących 180 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

Galeria Jurajska