Gravitan Health and Sport Clubsbedzie funkcjonowal na powierzchni 2,6 tys.metrów kwadratowych, na dwóch poziomach. Klub, który łączy w sobie ofertę sportową i relaks, będzie składał się ze strefy Fitness, Health&Beauty oraz Junior.

– Wejście do klubu znajduje się na parterze tuż przy salonie marki Smyk. Parter przeznaczono głównie na klub fitness i tutaj też będą mieścić się wszystkie sprzęty do treningu. Górną część stanowić będzie strefa relaksu z salonami masażu, sauną, a także łazienkami i przebieralnią. Jest to drugi salon sieci Gravitan w Warszawie. Pierwszy funkcjonuje już w parku handlowym w Jankach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Elżbieta Ratajczyk, marketing manager Parku Handlowego Targówek.

W strefie fitness klubowicze znajdą 70 urządzeń cardio, salę do indoor cyclingu, wielofunkcyjny system do ćwiczeń siłowych, dwie sale do fitnessu oraz technologię treningu wibracyjnego Power Plate. Strefa Health&Beauty obejmuje miejsca relaksu, w tym saunę, łaźnię, grotę solną i prysznic ze śnieżnym kubełkiem, ponadto gabinety kosmetyczne i masażu, trening medyczny, gabinet medycyny estetycznej i dietetyki. Klub dysponuje również strefą ze ścianką wspinaczkową i kącikiem artystycznym przeznaczoną dla dzieci oraz salą konferencyjną.

Park Handlowy Targówek zlokalizowany jest na warszawskim Targówku. W kompleksie znajduje się ok. 100 sklepów. Wśród najemców są m.in. Domoteka, Ikea, Leroy Merlin , Smyk, Decathlon, delikatesy Piotr i Paweł czy sklep zoologiczny Kakadu.

 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 400 osób reprezentujących 180 firm.

Zapraszamy do udziału !