Epson prezentuje rozwiązania dla biznesu

13 września 2011 r. w warszawskim Hotelu Marriott Courtyard przy Lotnisku Okęcie, a 15 września w Hotelu Sheraton w krakowie będzie można zobaczyć w działaniu najnowsze urządzenia Epson i zapoznać się z bieżącą strategią firmy – „Engineered for Business” czyli „Z myślą o biznesie”. O godzinie 10:00 planowana jest krótka prezentacja podsumowująca założenia nowej strategii i nowości w ofercie Epsona. W godzinach 10:00-17:00 będzie można oglądać jesienne nowości w działaniu. Firma przedstawi m.in. projektory, drukarki fotograficzne, drukarki laserowe, skanery biurowe, urządzenia wielofunkcyjne oraz wielkoformatowe urządzenia drukujące dla biznesu.

Podczas wrześniowego spotkania będzie można nie tylko zapoznać się z nowymi produktami marki, ale także poznać nową strategię biznesową przygotowaną w oparciu o potrzeby branży retail. Propozycja Epsona oparta jest na czterech filarach: ekonomii, wydajności, ekologii i zróżnicowanych produktach. Ekonomiczne podejście marki ma polegać na minimalizacji całkowitego kosztu użytkowania produktów, wydajność oznaczać będzie szybkość działania i łatwość obsługi, ekologia uwzględni cały okres życia produktu od koncepcji, poprzez transport i eksploatację po recycling, zaś zróżnicowanie produktów polegać ma na tworzeniu dostosowanych produktów dla różnych grup odbiorców.
 

 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 400 osób reprezentujących 180 firm.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska