Dorota Stępień

Licencja franczyzowa Salad Story wydaje się idealnym rozwiązaniem dla takich ludzi, m.in. dlatego, że otwarcie własnego lokalu nie wymaga od franczyzobiorcy doświadczenia w gastronomii. Franczyzobiorca otrzymuje bowiem cały pakiet szkoleń i materiałów pomocniczych, które uzupełniają brakującą wiedzę w tym zakresie niezbędną do samodzielnego prowadzenia punktu produkcyjnego i sprzedażowego. Jednocześnie oferta Salad Story odpowiada bezpośrednio na wyraźny trend społeczny wskazujący na coraz większe przywiązanie Polek i Polaków do zdrowego trybu życia. Na polskim rynku gastronomicznym wciąż brakuje restauracji szybkiej obsługi, które tak jak Salad Story serwowałyby zdrowe i świeże jedzenie, wolne od sztucznych ulepszaczy smaku i wszelkich chemicznych dodatków. Rosnąca świadomość naszego społeczeństwa w zakresie żywienia i codziennego dbania o zdrowie niewątpliwie sprawi, że zjawisko, które dziś nazywamy trendem, niedługo stanie się jednym z najpopularniejszych sposobów na życie.

Opłata dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem lokalu z logo Salad Story wynosi 30 tys. zł. Jest to koszt licencji, która obejmuje receptury, pomoc w aranżacji, zakupie sprzętu, doradztwo na etapie uruchamiania i prowadzenia lokalu, szkolenia zarówno w punktach własnych sieci, jak i w punkcie franczyzobiorcy oraz wsparcie marketingowe. Wartość inwestycji w sam punkt jest uzależniony od lokalu. Jeśli jest to miejsce, w którym już wcześniej działał punkt gastronomiczny, to wydatki mogą zmieścić się w kwocie 150 tys. zł. Inwestycja w galerii handlowej może wynieść około 300 tys. zł.