Aktualnie w portfolio sieci znajduje się pięć placówek: dwie własne (Łódź i Zakopane) oraz trzy partnerskie (Opole, Rybnik, Tychy). – Do końca tego roku otwarta zostanie jeszcze placówka w Warszwie. W pierwszej połowie przyszłego roku planujemy otwarcie czterech lokali – zdradza portalowi Horecanet.pl, Katarzyna Stachura, specjalista ds. marketingu Apetito Biskup i Spółka Sp.J.

Sieć rozwija się w centrach miast i food courtach galerii handlowych.

Sieć Apetito powstała pod koniec 2009 roku, a w ubiegłym roku debiutowała na rynku franczyzowym. Jako pierwsza zaoferowała partnerom format lokalu z samoobsługową sprzedażą jedzenia na wagę. Inwestycja w lokal franczyzowy Bon Apetito wymaga nakładów od 2,5 tys. do 4,5 tys. zł za mkw., w zależności od stopnia przystosowania lokalu do prowadzenia działalności gastronomicznej. W cenie franczyzy partner sieci może liczyć m.in. na biznesplan, projekt lokalu, szkolenie i wsparcie ze strony spółki.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 400 osób reprezentujących 180 firm.

Zapraszamy do udziału !