Nowe punkty handlowo-usługowe na warszawskim dworcu to: Orange (35 mkw.), Barakuda (35 mkw.), Intymnosc.pl (24 mkw.), Totolotek (24 mkw.) oraz Grall (24 mkw.). Otwarto również drugą toaletę holenderskiej sieci 2theloo, tym razem w Hali Głównej Dworca. Pierwsza została oddana do użytku na poziomie -1.

Na dworcu planowany jest następujący podział przestrzeni handlowej – w Galerii Północnej powstaną 34 lokale, w Galerii Południowej – 22, w Galerii Środkowej będzie to 6 sklepów, we Wschodniej – 4, w Holu Głównym – 19 placówek oraz 6 na Antresoli Zachodniej i jedna na Antresoli Wschodniej.

Jak wcześniej informowała Anna Oberc, Retail Consultant w Dziale Powierzchni Handlowych DTZ, firmy odpowiedzialnej za komercjalizację przestrzeni handlowej na Dworcu Centralnym, w obiekcie będą funkcjonować głównie punkty z prasą, książkami, artykułami spożywczymi, miejsca, w których podróżni wypiją kawę, kupią pamiątki czy upominki. Przewidziane są butiki z galanterią skórzaną, sprzętem komputerowym i elektronicznym. Klienci dworca będą mieli dostęp m.in. do usług fotograficznych, szewskich, dorobią klucze, znajdą biura podróży, salony lotto oraz kantory.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !