Testujemy nowy format naszych drogerii

Eliza Dorosz-Panek

Eliza Dorosz-Panek

Nowy format nie zmienia pozycjonowania naszej sieci względem konkurencji. Jeśli otwieramy lub rewitalizujemy sklep to zawsze tak, aby gwarantował rentowność. Staramy się być najtańszym sklepem tego typu, ponieważ naszą konkurencją są także sieci dyskontowe. Poza tym od początku naszej działalności uważaliśmy, że dobrej jakości kosmetyki wcale nie muszą być dobrem luksusowym. Usługi oferowane w nowym salonie są w przystępnych cenach, ponieważ cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Są one zyskowne nie ze względu na marżę, jak to się dzieje w przypadku innych usług kosmetycznych, ale ze względu na wysokie obroty, które generują takie usługi.

W sklepie w łódzkiej Manufakturze pojawiło się wiele nowych produktów – czy zostaną na stałe w naszym asortymencie, lub czy wprowadzimy je do naszych nowych drogerii zależy od tego, jak zostaną przyjęte przez rynek. Dla klientów chcemy być drogerią położoną blisko domu, lub z dogodnym dojazdem, miejscem, w którym za przystępną cenę można kupić najbardziej popularne kosmetyki i drobne kobiece akcesoria jak świeczki zapachowe, pachnące saszetki, a nawet ulubiony makaron i herbatkę o egzotycznym smaku. Dlatego poszerzyliśmy dział żywnościowy, w którym można zakupić brązowy cukier, sosy do pasty, pesto, suszone owoce, zdrowe pieczywo, specjalny asortyment dla dzieci, batoniki fit, syrop klonowy, gorzką czekoladę. Ponadto wprowadzamy wiele elementów nieobecnych do tej pory w naszych drogeriach – usługi kosmetyczne, miejsce zabaw dla dzieci, miejsce, w którym można napić się kawy, kącik do przewijania niemowląt. Jeśli chodzi o strategię rozwoju to nie ulega ona zmianie: do końca roku zamierzamy otworzyć kilkadziesiąt nowych sklepów i zamknąć 2011 rok liczbą ponad 620 placówek.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016