Salon marki Reporter zajmie powierzchnię 200 metrów kwadratowych, a marka 50 Style Outlet Store – 250 metrów kwadratowych. – Sklepy będą zlokalizowane w rozbudowywanej część pasażu, w której powstaje 1,2 tysiąca metrów kwadratowych powierzchni handlowo-usługowej. Ta część galerii zostanie uruchomiona jeszcze w tym roku. Oprócz marek odzieżowych znajdzie się tu miejsce także dla biura podróży i sieci obuwniczej – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Gorzejewski reprezentujący Starą Przędzalnię. To nie jedyne umowy najmu podpisane w ostatnim czasie przez galerię. Strefę food court kompleksu poszerzą kawiarnia Cafanca oraz restauracja Szpularnia.

Pasaż handlowy Stara Przędzalnia aktualnie ma wynajęte 6 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. – Do dyspozycji najemców pozostaje jedynie 1,2 tysiąca metrów kwadratowych przeznaczonych pod handel bądź usługi. Do końca roku zamierzamy sfinalizować umowy dotyczące najmu tej powierzchni. Najprawdopodobniej najemcami zostaną dwie duże sieci odzieżowe – dodaje Gorzejewski.

Stara Przędzalnia wraz z Galerią Żyrardów to obiekty jednokondygnacyjne o powierzchni najmu około 7,2 tysięcy metrów kwadratowych. W pasażu swoje sklepy mają już takie marki jak: Reserved, Reserved Kids, Empik, Cropp, House, Vision Expres, Esotiq, czy Nature House. W sąsiadującej z pasażem Galerii Żyrardów znajduje się: Carrefour Market, Rossman, Top Secret, RTV Mix AGD, Ray obuwie oraz operatorzy sieci komórkowych.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !