Venezia rozwija sieć sklepów

Ostatnio otwarty salon marki Venezia pojawił się w kieleckiej Galerii Echo i jest 70. sklepem sieci w Polsce. Lokal o powierzchni 148 metrów kwadratowych mieści się na parterze, a uruchomiony został wraz z otwarciem galerii. To jednak nie koniec zmian związanych z rozwojem sieci w Polsce. – Do końca roku zamierzamy otworzyć jeszcze trzy nowe lokale. Salony o powierzchni od 140 do 155 metrów kwadratowych znajdą się w Szczecinie w Galerii Kaskada, w tarnowskiej Plazie oraz w outlecie Futura Park w Krakowie. Planowane jest także powiększenie butiku znajdującego się w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Dotychczas sklep tam funkcjonujący miał 80 metrów kwadratowych powierzchni. Po przebudowie zwiększony zostanie do 132 metrów kwadratowych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Stępień z działu marketingu firmy Venezia.

Marka Venezia oferująca obuwie, torby, kurtki oraz akcesoria funkcjonuje od 1996 roku. Spółka posiada sieć sklepów firmowych w centrach handlowo-usługowych w głównych miastach Polski. Powierzchnie sklepów zajmują od 80 do 200 metrów kwadratowych powierzchni.

 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016