Ostatnio otwarty salon Unisono pojawił się w kieleckiej Galerii Echo i jest 13 sklepem sieci w Polsce. Lokal ma powierzchnię 148 metrów kwadratowych. To jednak nie koniec planów związanych z dystrybucją odzieży i dodatków sygnowanych marką Unisono.

– Już we wrześniu planujemy nowe otwarcia. 86 metrów kwadratowych wynajęliśmy w warszawskim Centrum Handlowym Targówek. Najprawdopodobniej pod koniec sierpnia ruszy także sklep w Fashion Outlet House w Piasecznie. Tam pozyskaliśmy 88 metrów kwadratowych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Stępień z działu marketingu firmy Unisono.

Marka Unisono jest obecna na rynku od 2008 roku. Ubrania sygnowane jej metką projektowane i szyte są we Włoszech. Kolekcję odzieżową uzupełnia dodatkowo asortyment akcesoriów.

Centrum Handlowe Targówek jest obiektem rozrywkowo-handlowym oferującym ponad 140 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Galeria mieści się przy trasie Toruńskiej, w sąsiedztwie jednego z największych kompleksów handlowych znajdujących się w Warszawie. Wśród głównych najemców centrum są m.in. Carrefour, Zara, Vero Moda, Big Star, H&M, Gatta.

Fashion House Outlet w Piasecznie to centrum handlowe usytuowane w odległości ok. 20 km od centrum Warszawy. Obiekt dysponuje ponad 100 sklepami stylizowanymi na warszawskie Stare Miasto, w których oferowane są produkty w cenach niższych o kilkadziesiąt procent w porównaniu z typowymi centrami handlowymi. 
 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !