Jesteśmy nastawieni na intensywny rozwój

Paweł Wasiljew

Paweł Wasiljew

W 2011 roku jesteśmy nastawieni na intensywny rozwój oraz systematyczne uruchamianie nowych lokalizacji – zarówno w największych, jak i mniejszych miastach. Od początku bieżącego roku otworzyliśmy już dziewięć nowych lokali i mamy ich obecnie 79, w 14 miastach Polski. Wszystkich planów nie możemy jeszcze w tej chwili zdradzić, ale możemy potwierdzić, że otwarcie nowych placówek planowane jest niedługo również w np. w Szczecinie.

Do końca roku planujemy jeszcze co najmniej kilka dodatkowych otwarć. Wszystkie lokalizacje wybieramy bardzo starannie i poddajemy je dogłębnej analizie, ponieważ nasze kawiarnie otwieramy tylko tam, gdzie będą mogły sprawnie funkcjonować, cieszyć się uznaniem klientów i przynosić dochód. Planowane terminy nowych otwarć często korygują niezależne od nas czynniki, przede wszystkim czas, który jest potrzebny do dopełnienia wszystkich formalności, uzyskanie odpowiednich pozwoleń, podpisanie umów, a także adaptacji samych lokali.

Nowe lokalizacje naszych kawiarni będą się znajdowały zarówno w centrach handlowych, jak i w ciągach komunikacyjnych dużych miast, a także w terminalach podróżnych nowo powstających dworców i lotnisk – wszędzie tam, gdzie marka coffeeheaven może naturalnie trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów. Zwykle w zależności od dostępnych lokalizacji przeciętna powierzchnia naszych kawiarni wynosi ok. 80-100 metrów kwadratowych. Jest to wielkość optymalna, która zapewnia naszym klientom swobodną, przyjazną i nieskrępowaną atmosferę. Niektóre z naszych lokali tworzą tzw. wyspy w pasażu galerii handlowych – taka jest np. kawiarnia w szczecińskiej galerii Molo, otwarta w styczniu tego roku, która ma 60 metrów kwadratowych, są też kawiarnie o większej powierzchni – np. otwarty w grudniu 2010 roku lokal w łódzkiej Manufakturze jest dwupoziomowy i ma 130 metrów kwadratowych.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska