Galeria Krakowska poszerza listę najemców

Wspólnym mianownikiem dwóch otwartych restauracji (KFC i Starbucks) jest zasada oparta na działaniu „take away”, której głównym założeniem jest szybka obsługa klienta i wydawanie produktów wyłącznie na wynos.

Punkt KFC zlokalizowany jest na poziomie -1 i ma 63 metrów kwadratowych powierzchni. Z kolei krakowski Starbucks o powierzchni 62,5 metrów kwadratowych, w postaci kiosku jest pierwszą tego typu usługą w Polsce.

Ponadto w galerii został otwarty salon Penny Black, zlokalizowany na poziomie 0. Salon oferuje swoje produkty wyłącznie dla kobiet, które niekoniecznie poszukują klasycznych strojów lecz bardziej odważnych kreacji.

– To ostatnie umowy najmu, które podpisaliśmy. W galerii praktycznie nie ma już wolnych lokali sklepowych. Jedyną powierzchnią, którą dysponujemy są pasaże, na których można postawić stoiska w formie wyspy handlowej – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Ryszard Wysokiński, dyrektor Galerii Krakowskiej.

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku. Zbudowana i prowadzona jest przez firmę ECE Projektmanagement Polska. Mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie rynku oraz Dworca Głównego. Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln. mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia trzypoziomowej galerii wynosi 60 tysięcy metrów kwadratowych. W obiekcie znajduje się 270 punktów handlowo- usługowych.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska