Ostrovia ma komplet anchorów

Podpisanie umowy najmu ze skandynawskim najemcą zakończyło etap wynajmu dużych i średnich powierzchni handlowych dostępnych w galerii. Obecnie centrum handlowo-usługowe jest skomercjalizowane w blisko 97 procentach.

W centrum handlowym Ostrovia znajdzie się ok. 100 sklepów i punktów usługowych. Wśród głównych najemców galerii są m.in. hipermarket spożywczy – Tesco, market typu Dom i Ogród sieci OBI, H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Apart, Yes, Vision Express, Lee Wrangler. Oferta gastronomiczna składać się będzie z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, cukierni oraz ośmiu punktów restauracyjnych – w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynym w regionie lokalem KFC.

Obiekt zlokalizowany jest obok drogi krajowej nr 25 i obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego dla drogi ekspresowej S11. Obszar bezpośredniego oddziaływania inwestycji obejmuje ponad 350 tysięcy osób.
Budowa galerii przebiega zgodnie z założonym harmonogramem i jej otwarcie planowane jest 14 października 2011 roku. Inwestorem galerii jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem, a projektantem Pentagram. Mallson Polska sprawuje nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman&Wakefield.
 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska