Dostępne na rynku produkty LED pozwalają tworzyć bardzo różnorodne kompozycje. Ich formy i kształty zależą od wyobraźni projektanta i gustu klienta. – Dominują kolory białe i niebieskie, światło statyczne i z efektem flesz, pozwalającym nadać dekoracji walory dynamiczne. Rosnącym zainteresowaniem ciszą się w bieżącym roku „wyspy tematyczne”, czyli stojące kompozycje świąteczne lub krainy Świętego Mikołaja. Również w tym zakresie bogactwo propozycji ogranicza jedynie dostępność elementów dekoracyjnych na naszym rynku, a jest on już bardzo interesujący i bogaty. Statyczne czy ruchome figury, choinki w szerokiej palecie kolorów, ozdoby świąteczne i różnorodne produkty świetlne pozwalają tworzyć bajkowe kompozycje – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marek Rzempiel z firmy CR Gama Iluminacje.

W CR Gama Iluminacje projekty powstają nie tylko z wykorzystaniem gotowych elementów. Firma posiada własne zaplecze produkcyjne, gdzie z różnych materiałów wykonuje dekoracje według indywidualnych projektów swoich grafików.

– Klienci, reprezentujący zarządców centrów handlowych, są bardzo zróżnicowani w swoich gustach i oczekiwaniach. Są wśród nich tacy, którzy dokładnie wiedzą, jaką dekorację chcą w obiekcie zaaranżować, a zadaniem projektanta jest nadać tej wizji realny wymiar i użyć optymalnych dla założonego efektu motywów. To jednak najmniejsza grupa. Zdecydowanie liczniejsza to ci klienci, którzy oczekują propozycji ze strony firmy dekorującej. W takiej sytuacji powstaje co najmniej kilka projektów, zróżnicowanych pod względem bogactwa motywów dekoracyjnych, kolorystyki, form. Dopiero wobec tak przygotowanego materiału klient wyraża swoje sugestie i opinie, a proces adaptacji projektu do ostatecznej wersji trwa kilka a nawet kilkanaście tygodni. Z tego powodu firmy dekorujące rozpoczynają akcje marketingowe już wiosną, poprzedzającą sezon świąteczny. Daje to szansę na uniknięcia jesiennego spiętrzenia prac projektowych, większy komfort pracy projektantom, więcej czasu na dopracowanie ostatecznych wersji, a często również lepsze ceny – dodaje Rzempiel.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !