Castorama Polska podwoi liczbę sklepów w Polsce

– Polski rynek sklepów budowlano-wykończeniowych nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. Dlatego też, aby zaspokoić duże zapotrzebowanie polskich konsumentów na artykuły do budowy, remontu i dekoracji domu, zamierzamy w ciągu kilku kolejnych lat otworzyć kilkadziesiąt nowych sklepów – mówi Zuzanna Sucharda-Modelska, dyrektor ds. Nieruchomości Castorama Polska.

W tym roku firma otworzyła już dwa nowe sklepy w Krakowie i Toruniu. Pod koniec sierpnia pierwszych klientów przyjmie skład budowlano-remontowy Brico Depot w Puławach. Wczesną jesienią działalność rozpoczną również kolejne Castoramy – w Mińsku Mazowieckim i Ełku. Do końca roku planowane jest jeszcze otwarcie sklepu w Polsce północno-wschodniej.

Jednym z elementów rozwoju sieci jest także stałe udoskonalanie koncepcji sklepów. Wszystkie nowe markety podzielone są na cztery główne sektory: „Budujesz”, „Remontujesz”, „Urządzasz” i „Ogród” – każdy w innej kolorystyce. Wyróżniają się one również przejrzystą nawigacją wewnątrz budynków oraz praktycznym sposobem ekspozycji i oznakowania towarów.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem rynku DiY (Do it yourself) w naszym kraju pod względem ilości posiadanych sklepów. Ma aktualnie 61 punktów o łącznej powierzchni handlowej przekraczającej 450 tys. mkw.  – 55 pod marką Castorama i sześć składów Brico Depot. Firma nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży tak, aby dotrzeć ze swoją ofertą do coraz większej liczby klientów. W najbliższych latach planuje podwojenie liczby sklepów. Obok inwestycji w miastach, gdzie dotychczas brakowało marketów remontowo-budowlanych Castoramy, spółka zamierza również wzmocnić swoją pozycję na rynkach o dużym potencjale, na których działa już od lat.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

Galeria Jurajska