Magdalena Stępień

Sklepy internetowe w Polsce mają przed sobą bardzo dobre perspektywy. Jak podaje bankier.pl (w ślad za firmą technologiczną Blue Media) – obroty handlu internetowego w ubiegłym roku w Polsce wyniosły 8 mld zł. Mając tego świadomość Venezia uruchamia swój sklep internetowy. Na stronie www.e-venezia.pl dostępna będzie większość asortymentu, czyli: najmodniejsze włoskie buty, torby, kurtki, paski, rękawiczki i inne akcesoria. Asortyment w sklepie będzie zwiększany sukcesywnie. Wkrótce zostanie uruchomiony także internetowy outlet.

Priorytetowym obszarem działalności w e-sklepie powinna być obsługa klienta. Dokonując zakupów w internecie klient oczekuje przejrzystego interfejsu oraz szybkiej transakcji i dostawy towaru. Asortyment w sklepie internetowym Venezia został usystematyzowany w bardzo wygodny sposób, pozwalający szybko odnaleźć poszukiwany produkt. Klient może szukać artykułów korzystając z opcji wyszukiwania zaawansowanego, a także być na bieżąco z nowościami, dzięki zakładce „nowości”. Sklep został wyposażony w system płatności bezpośrednio przekierowujący klienta do najpopularniejszych platform płatniczych, co także czyni zakupy szybszymi i przyjemniejszymi.

Pozyskaniu klienta internetowego służy umieszczenie na stronie e-sklepu formularza zapisu do newslettera. W Venezii wypełnienie tego formularza będzie szczególnie korzystne. W zamian za przyłączenie się do bazy otrzymujących newsletter, klient będzie informowany o aktualnościach, a także powiadomiony o rabatach i promocjach, które będą obowiązywały w poszczególnych salonach. W najbliższym czasie planujemy uruchomienie programu lojalnościowego, dostępnego także dla stałych klientów e-sklepu.

Nie można zapominać o jeszcze jednej korzyści, wynikającej z uruchomienia sklepu internetowego – ważnej dla tej grupy klientów, którzy zamieszkują w miastach, w których nie ma salonu firmowego. Do 70 salonów Venezia rozmieszczonych w większych miastach na terenie nieomal całego kraju, dołączy teraz salon wirtualny umożliwiający dokonywanie zakupów przez klientki w całej Polsce.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !