Inspiracją dla nowych wnętrz było zarówno nawiązanie do początków produkcji jeansu, kiedy człowiek, narzędzia, praca i strój były ze sobą mocno powiązane; a także zobrazowanie charakteru tego materiału: surowego, prostego w formie, oszczędnego w zdobieniach i wytrzymałego ze względu na jego pierwotne przeznaczenie (był on wykorzystywany do szycia odzieży roboczej).

Punktem wyjścia dla nowego wystroju stały się miejsca produkcji i załadunku jeansów, czyli fabryki i miasta portowe jak np. Amsterdam. Ściana witryny i zabudowa za kasą przypominają kontenery morskie. Ciężkie, suwane drzwi wykonane z drewna ze stalowymi okuciami, nawiązują do wrót hali produkcyjnej. Szafy na jeans są zbudowane z rur z wielkimi zaworami i ciśnieniomierzami. Mebel kasowy jest inspirowany warsztatem roboczym, a przymierzalnie zmontowane z szafek BHP nawiązują do stoczniowych szatni.

Surowe wnętrza wzbogacono akcentami kolorystycznymi – ciemnym błękitem oraz intensywnym pomarańczowo-czerwonym, nawiązującymi zarówno do kolorów używanych w przemyśle, jak i do barw marki Big Star i jej głównego produktu.  

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !