Browar de Brasil rozwija sieć

Pierwszy lokal pod marką Browar de Brasil otwarty został w listopadzie 2010 r. w Łodzi. Drugi uruchomiono 6 sierpnia tego roku w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Zarząd sieci zapowiada jednak, że nie zamierza na tym poprzestać. Marka specjalizująca się w lokalach typu minibrowar i kuchni serwującej dania brazylijskie chce otwierać nowe restauracje.

– Browar de Brasil w Manufakturze zlokalizowany jest w sąsiedztwie restauracji The Mexican. Jeśli chodzi o plany Mex Polska, właściciela marki, to w niedalekiej przyszłości zamierzamy otworzyć dwie restauracje Browar de Brasil, cztery restauracje Pijalnia Wódki i Piwa oraz jedne klub muzyczny – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Kowal reprezentujący spółkę Mex Polska.

Siecią Browar de Brasil zarządza holding Mex Polska SA. Działalność Grupy Kapitałowej polega na prowadzeniu klubów muzycznych oraz restauracji w koncepcie The Mexican oraz Browar de Brasil w największych miastach w Polsce. Firma opracowuje nowe koncepty, które mogłyby spotkać się z uznaniem konsumentów. Przykładem jest otworzony w Krakowie lokal pod nazwą Pijalnia Wódki i Piwa. Obecnie spółka kieruje działalnością siedmiu podmiotów zależnych.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016