Smyk: pięć sklepów rocznie

– Sklepy będą otwierane według nowego formatu Big Box. Oznacza to, iż będą to lokale o powierzchni oscylującej wokół 2 tysięcy metrów kwadratowych. Według nowej startego planujemy pozyskać lokale w centrach handlowych usytuowanych na obrzeżach dużych miast. Większe powierzchnie pozwolą też na ekspozycję nowych towarów takich jak np. wózki, dziecięce, foteliki itp. Pierwszy sklep według tego formatu otwarliśmy w ubiegłym roku na warszawskim Targówku – mówi Maciej Szymański, prezes zarządu EM&F.

Grupa EM&F planuje otwierać po pięć sklepów rocznie w latach 2011-2015. Najbliższe otwarcia sklepów big box Smyka – o powierzchni handlowej około 2000 metrów kwadratowych każdy – będą miały miejsce w centrach handlowych Silesia City Center w Katowicach i Futura Park w Krakowie. Rozwój sieci w Polsce to nie jedyne plany ekspansji. Spółka rozważa także rozwój Smyka na rynkach zagranicznych, szczególnie chce skupić się na zwiększeniu sieci sprzedaży w Niemczech i Rosji oraz umocnieniu swojej pozycji na Ukrainie.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane. EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim.
 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

Galeria Jurajska