– Stawiamy teraz na centra handlowe, bo to doskonała lokalizacja dla małej gastronomii, do której należą nasze pizzerie. Nie zależy nam jednak na ilości, a przede wszystkim na jakości. Chcemy rozwijać się spokojnie i rozważnie, bez nerwowych ruchów, a każdą nową lokalizację dokładnie analizujemy. Poszukujemy punktów na terenie całego kraju, głównie w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców. W 2011 i 2012 roku planujemy otwarcie około trzech lokali Solo Pizza, w woj. łódzkim, pomorskim i zachodnio-pomorskim oraz mazowieckim – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Beata Bednarek-Zielińska, właścicielka sieci lokali Solo Pizza.

Solo Pizza to łódzka sieć pizzerii, która specjalizuje się w przygotowywaniu pizzy, makaronów, sałatek oraz sałat wg własnej kompozycji. Firma oferuje dania do spożycia na miejscu, na wynos, jak i z dostawą na telefon. Obecnie marka posiada cztery lokale własne i sześć franczyzowych. Pierwszym lokalem, jaki powstał i istnieje do dziś, jest pizzeria przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Kolejne lokale mieszczą się w: CH Manufaktura, CH Galeria Łódzka, CH Port Łódź. Franczyzowe lokale sieci to: w Łodzi przy ul. Wyszyńskiego i Milionowej. Spółka dysponuje też czterema lokalami w Piotrkowie Trybunalskim w CH Focus Mall, w Płocku w CH Mazovia, w Bytomiu w CH Agora oraz Holiday Solo Pizza – Niechorze.
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !