Planujemy rozważny rozwój

Anna Owczarek

Anna Owczarek

Stawiamy na centra handlowe, bo to doskonała lokalizacja dla małej gastronomii, do której należą nasze pizzerie. Chcemy pojawiać się w galeriach handlowych na terenie miast liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Poszukujemy partnerów m.in. z Pomorza, Mazowsza i Dolnego Śląska. Posiadamy własną bazę lokali do wynajęcia na potrzeby otwarcia pizzerii. Interesuje nas szczególnie powierzchnia typu food court w galeriach.

Podejście do każdego franczyzobiorcy jest indywidualne, jednak wszystkim zapewniamy dostęp do sprawdzonego know-how, wsparcie ze strony wykwalifikowanego personelu franczyzodawcy, stałą pomoc koordynatora oraz nasze zaangażowanie przez cały okres współpracy. Nie zależy nam jednak na ilości, a przede wszystkim na jakości. Chcemy rozwijać się spokojnie i rozważnie bez nerwowych ruchów, a każdą nową lokalizację dokładnie analizujemy. W 2011 i 2012 roku planujemy otwarcie około trzech lokali Solo Pizza. Od potencjalnych franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej, a jedynie całkowitego zaangażowania i determinacji do osiągnięcia sukcesu we własnej firmie. Kwota, którą trzeba zainwestować to około 250 tysięcy zł. plus lokal o wielkości około 70 metrów kwadratowych. Poszukujemy kolejnych osób zainteresowanych otwarciem własnej pizzerii na terenie całego kraju. Przedsiębiorcy w sieci mogą liczyć na pomoc nie tylko w prowadzeniu biznesu, ale również przy jego uruchomieniu. Bazując na 15 – letnim doświadczeniu zapewniamy obniżenie kosztów rozpoczęcia działalności oraz obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Współpraca z Solo Pizza w ramach franchisingu pozwala nie tylko na korzystanie z już wypracowanego wizerunku firmy, ale przede wszystkim na zmniejszenie ryzyka handlowego.

Wraz ze strategią otwierania naszych lokali w galeriach handlowych bardzo ważnym przedsięwzięciem była dla nas zmiana wizerunku firmy. Solo Pizza wchodząc do galerii handlowych zaprezentowała nowy image. Nową linię, bardziej nowoczesną, już od jakiegoś czasu, można zobaczyć zarówno w Galerii Łódzkiej, Port Łódź w Łodzi, w C.H. Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim jak i w C.H. Agora w Bytomiu. Do nowego wizerunku została również dostosowana nowa strona www sieci, która miała swoją odsłonę w ubiegłym roku. Jednym z głównych założeń przy projektowaniu strony była prosta i zrozumiała organizacja treści . Dlatego też dla lepszej orientacji oglądającego całość serwisu została podzielona na pięć części tematycznych (Menu, Lokale, Dostawy oraz Aktualności i Oferty Specjalne). Aby podkreślić, jak ważny jest dla nas odbiorca – konsument – dostęp do wszystkich,
najważniejszych z jego punktu widzenia informacji, czyli menu i ofert specjalnych / promocji zawarliśmy na stronie głównej. Dodatkowo, każda najważniejsza pozycja z menu tj. pizza, sałatki i sałaty oraz makarony mają oddzielną zakładkę. Warto wspomnieć, że jednym z motywów działania przy projektowaniu serwisu była również jego świeża i odmienna od poprzedniej szata graficzna. Szata, która miała być spójna z nowym wizerunkiem, który zmienił się wraz ze zmianą lokalizacji pizzerii.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska