Reporter – budujemy nową markę

Krzysztof Bajołek

Krzysztof Bajołek

Do końca 2011 roku planowane jest – łącznie z rebrandingiem istniejących sklepów – stworzenie około 60 lokalizacji nowego Reportera. W skład sieci wejdą zarówno lokalizacje własne, jak i franczyzowe. Początkowo rozwój sieci ograniczony będzie jedynie do terytorium Polski, ale w przyszłości nie jest wykluczona również ekspansja zagraniczna. Nad odbudową i jednocześnie rozbudową sieci pracuje zespół doświadczonych managerów odpowiedzialnych wcześniej za sukcesy liderów rynku.

Nowy Reporter zupełnie odcina się od historii marki. Pozostała jedynie nazwa i kilka lokalizacji, które już są adaptowane do nowych standardów albo będą w najbliższym czasie. Podstawowe różnice to zawężone grupa docelowa i struktura asortymentowa. Zgodnie z przyjętą strategią budujemy markę, o wyrazistym, określonym wizerunku, która jednocześnie jest gwarancją wysokiej jakości, atrakcyjnej ceny i wzornictwa zgodnego z najnowszymi trendami, ale nie zmuszającego klienta do pościgu za modą. Reporter to swoboda, pewność siebie, ciekawość świata, autentyczność, otwartość na innych. To marka dla ludzi unikających utartych szlaków. Spośród polskich marek większość kieruje swoją ofertę albo do ludzi młodych, albo do klasy biznesowej. Brakuje mocnej oferty ze średniej półki cenowej, która trafiałaby w gusta targetu 20+, szczególnie po stronie męskiej. Tu właśnie widzimy niszę dla Reportera. Pierwsze otwarcia pokazują, że koncepcja jest trafiona.

Stylistyka nowego Reportera odległa od wcześniejszego wizerunku marki utrzymana jest w charakterze vintage. Inspirujące sklepy pełne są niezwykłych nawiązujących do tematyki reporterskiej gadżetów. Największa zmiana w przypadku Reporter dotyczy jednak samej kolekcji. Zaprojektowana z myślą o targecie 20+, dedykowana osobom poszukującym swobodnej elegancji, ale jednocześnie chcącym się wyróżnić niebanalnym strojem. Niezwykłe nadruki i zdobienia, wysoka jakość wykonania, przemyślane, autentyczne, uniwersalne wzornictwo wyróżnia Reportera na tle innych polskich marek. Zgodnie z przyjętą strategią produkty marki mają być ponadczasowe, odpowiadające trendom, ale nie skoncentrowane jedynie na modzie.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

Galeria Jurajska