Muzyka z Mood Media popłynie w salonach Tchibo

Do sklepów Tchibo, zlokalizowanych w największych większych miastach Polski, trafią urządzenia audio wraz z dyskami twardymi. Zapisany na nich repertuar muzyczny będzie aktualizowany co miesiąc. Umowa będzie obowiązywać przez trzy lata, następnie automatycznie przekształci się w umowę na czas nieokreślony. Cały proces powinien zakończyć się wraz z końcem roku.

– Orientacja na klienta jest jedną z podstawowych wartości Tchibo. Dbamy o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie naszych klientów. Staramy się zapewnić wysoki komfort podczas dokonywania zakupów produktów użytkowych czy korzystania z oferty naszego baru kawowego. Liczymy, że dzięki wybranej oprawie muzycznej nasi klienci będą czuli się jeszcze lepiej w sklepach Tchibo – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa.

– Tchibo wybrało nasz repertuar własny, którego autorami są artyści niezrzeszeni w żadnej branżowej organizacji. Dzięki temu udało nam się zapewnić oryginalne, interesujące i niepowtarzalne utwory, które będą umilały czas spędzony w sklepach Tchibo. Stworzony program muzyczny bazuje głównie na gatunku Pop i jest zwolniony z opłat z tytułu praw autorskich – powiedziała Joanna Marcysiak, Key Account Manager w firmie Mood Media.

Mood Media Corporation jest dostawcą rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży. Działając poprzez dwa główne kanały: In-Store Media oraz Retail Point-of Purchase, Mood Media Corporation współpracuje z ponad 800 sieciami handlowymi w ponad 30 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Australii.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016