Quiosque w Galerii Twierdza

– Butik ma powierzchnię 78,09 metrów kwadratowych i sąsiaduje ze sklepami C&A , Deichmann i Gatta. Jest to nasz drugi sklep w Zamościu. Pierwszy zlokalizowany jest w Carrefour. To jednak nie koniec otwarć sklepów należących do marki Quiosque. W najbliższym czasie otwiera się salon w Zielonej Górze oraz w Chełmie – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Monika Kujas z biura reprezentującego firmę.

Marka Quiosque należy do bydgoskiej firmy PBH SA i powstała w 1991 roku. Spółka działa w oparciu o system franchisingowy. Marka oferuje odzież i dodatki wyłącznie dla kobiet. Franczyzobiorca, który chce podjąć współpracę z Quiosque powinien posiadać lokal w atrakcyjnym miejscu. W sferze zainteresowań firmy są przede wszystkim sklepy w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Nakład inwestycyjny przy stanie developerskim sklepu to od 1500 do 2500 zł na metr kwadratowy powierzchni lokalu brutto oraz zabezpieczenia dla galerii w wysokości trzykrotnej wartości miesięcznego czynszu brutto w formie kaucji lub gwarancji bankowej, oraz dla firmy PBH S.A. – właściciela marki – 40 tysięcy zł w formie kaucji lub gwarancji bankowej.

Galeria Twierdza ma ponad 31 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni całkowitej. W centrum mieści się 80 sklepów. Wśród najemców są m.in. Media Markt, Marks & Spencer, H & M, Reserved, Orsay, Douglas, Rossmann, 5 10 15, Coccodrillo, Pawo, Hac Hac, Apart, YES, Empik i Deichmann.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016