Zarząd spółki zapowiedział przyrost biorąc pod uwagę obiekty, których otwarcie jest negocjowane, a których sprzedaż ma być wyższa o kilkanaście, a nie jak wcześnie szacowano 8-10 procent. – Jeśli chodzi o plany rozwojowe na przyszły rok, to wciąż trwają negocjacje i dzisiaj możemy mówić o założeniach. Dzisiaj niestety zbyt wcześnie, aby mówić o dokładnych danych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu spółki LPP.

Marka LPP zakłada, że w 2011 roku wzrost powierzchni sieci sklepów wyniesie około 28 tys. metrów kwadratowych, do 351 tys. metrów kwadratowych. Firma na ten cel przeznaczy około 60 mln zł.
W pierwszej połowie 2011roku grupa LPP uruchomiła nowe sklepy o łącznej powierzchni około 7,2 tys. metrów kwadratowych, zwiększając całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 322 tys. metrów kwadratowych (866 sklepów), z czego 99,5 tys. metrów kwadratowych (208 sklepów) poza granicami Polski.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej.
 

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !