Galeria Świdnicka skomercjalizowana w 80 proc.

– Biorąc pod uwagę fakt, iż do otwarcia mamy jeszcze pół roku, proces komercjalizacji przebiega zadowalająco. Pozyskaliśmy sporo znaczących marek – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Halina Wyborska, reprezentująca Rank Progress, firmę która zarządza galerią Świdnicką.

Umowy podpisano już z większością przyszłych najemców. W galerii swoje sklepy będą miały m.in. takie marki, jak Intermarche, Media Expert, Rossmann, Apart czy High Land. Wśród marek odzieżowych znajdą się Reserved, Orsay, sieć sklepów z odzieżą dziecięcą Toy Planet oraz sklepów sportowych Martes Sport. Sporą powierzchnię, bo blisko 500 metrów kwadratowych, zajmie Empik. Duże lokale zarezerwowane są także przez CCC, Vision Express, aptekę Sudecką, pralnię chemiczną, a także biuro podróży i punkty sieci telefonii komórkowej. Na blisko 900 metrów kwadratowych usytuowany zostanie klub fitness, zaś na 1800 metrach wielosalowy multipkleks kinowy Cinema3D. Strefę food court galerii stanowić będą m.in. 3naj, Cafe vanilia, Choice oraz Broaster Chicken.

Galeria Świdnicka powstaje przy ul. Westerplatte, na terenach dawnych Zakładów Elektrotechniki Motoryzacyjnej. Inwestorem projektu jest Rank Progress SA. Obiekt będzie miał 24 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Powstanie też parking na 400 miejsc. 
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016