Outlety Factory: 19 proc. wzrost sprzedaży

We Wrocławiu zanotowano wzrost o 23 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem. W Factory Warszawa Ursus o 6,5 proc., a w Factory Poznań o 10 proc.

– W obecnej sytuacji na Polskim rynku wyniki rozprzedaży są bardzo satysfakcje. Należy pamiętać, że czerwiec-lipiec to sezon wyprzedażowy również w regularnych centrach handlowych. Tym bardziej cieszy nas stały wzrost odwiedzalności oraz sprzedaży – mówi Monika Leszczyńska, przedstawiciel Neinver Asset Management. W czasie akcji ceny artykułów dostępnych w centrach outlet Factory spadają nawet do 80 procent. Akce organizowane są dwa razy w roku. Letnia edycja wsparta była kampanią promocyjną prowadzoną w radio oraz w prasie.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku.
Od 2002 roku obecna na rynku polskim. W Europie znajduje się siedem centrów Factory: cztery
w Hiszpanii i trzy w Polsce. Kolejne dwa polskie centra są w trakcie realizacji – pierwsze z nich zostanie ukończone w 2011 roku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 42,5 tysiąca metrów kwadratowych.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

Reklama

Galeria Jurajska