Diverse jest polską marką odzieżową, obecną na rynku od 1993 roku. Sieć posiada blisko dwieście sklepów w całym kraju. – Nasz salon zostanie zlokalizowany w nowej części rozbudowywanego centrum. Pierwszych klientów planujemy przyjąć w momencie otwarcia galerii. Inwestor zapowiada, że będzie to listopad tego roku – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marek Jamroż, dyrektor do spraw rozwoju sieci z firmy Etos, która zarządza marką Diverse.

Diverse jako koncept multibrandowy funkcjonuje w ponad 160 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Oferta sieci obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium.

Łączna powierzchnia Centrum Handlowego Jantar wynosi obecnie ponad 22 tys. metrów kwadratowych. Obiekt zostanie rozbudowany do prawie 46 tys. metrów kwadratowych. Za realizację projektu deweloperskiego i bieżące zarządzanie nieruchomością odpowiada spółka Mayland Real Estate. W rozbudowywanej części Jantara pojawią się m.in. takie marki, jak: Multikino, MK-Bowling, Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, Jeans Club, Tally Weijl, Digisport, Promod, Reporter, Cubus, New Yorker i Promod. Planowe oddanie do użytku rozbudowywanej galerii miało nastąpić kwietniu 2012 roku. Jednak w związku z szybkim postępem i znacznym zaawansowaniem prac budowlanych oraz prośbą najemców, m.in. takich jak Inditex Group, New Yorker and Tally Weijl, Mayland RE rozważa możliwość przyspieszenia otwarcia centrum o kilka miesięcy. Centrum jest skomercjalizowane w 90 procentach.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !