Katowicka ciastkarnia to pierwszy przystanek w polskiej historii marki Cinnamon Polska. – Wybór Katowic jako lokalizacji pierwszej siedziby Cinnabon w Polsce, nie był przypadkowy. Śląsk to region z ogromnym potencjałem gospodarczym i inwestycyjnym, a samo centrum SCC będzie jednym z największych tego typu obiektów w tej części kraju. Rozważaliśmy też otwarcie punktu w Krakowie czy we Wrocławiu, ale ponieważ doskonale znamy lokalny rynek, zdecydowaliśmy się zacząć od serca Górnego Śląska, o innych regionach myślimy jako kolejnych lokalizacjach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Bartosz Chojnacki, prezes zarządu Cinnamon Polska.

Jakomasterfranczyzobiorca firma planuje otwarcie sieci obejmującej początkowo południe Polski, a z czasem także resztę kraju. Najbliższe plany obejmują między innymi Kraków, Wrocław, Warszawę i Łódź. – Cinnamon Polska prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma galeriami handlowymi. Gdy zostaną podjęte decyzje o kolejnych lokalizacjach, podamy je do informacji. Jeśli mowa o powierzchniach handlowych naszych punktów, to mogą różnić się od siebie i wynoszą średnio od 65 do 85 metrów kwadratowych. Jedną z możliwości jest także otworzenie kiosku Cinnabon, którego powierzchnia może ograniczyć się do 21 metrów kwadratowych – dodaje Anna Szczerkowska reprezentująca markę.

Na całym świecie pod szyldem Cinnabon otwartych jest ponad 770 punktów franczyzowych, umiejscowionych głównie w miejscach o dużym natężeniu ruchu w centrach handlowych i na lotniskach.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !