Ośmioletnie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy należące do Echo Investment stopniowo zmienia wygląd i wystrój. – Chodzi o odnowę wizerunku centrum, i to zarówno z zewnątrz jak i od wewnątrz. Od ponad roku prowadzimy cykl prac modernizacyjnych – mówi Joanna Dybowska, przedstawiciel centrum. Na dotychczasowe inwestycje już wydano około 5 mln zł. Powstał punkt informacji, są nowe ławki i zieleń, jest bezprzewodowy internet i nowe oświetlenie, zmodernizowano toalety i wymieniono klimatyzację. Poszerzono wjazdy na parkingu wielopoziomowym. Centrum ma także nowe logo – napis Galaxy nie jest otoczone elipsą jak dotychczas, tylko umieszczone na czerwonym tle. Na przyszły rok planowane są dalsze prace. Przede wszystkim rozbudowa centrum i odnowienie elewacji.

Zmianom w Centrum Galaxy towarzyszy kampania wizerunkowo-informacyjna, która potrwa od początku września do jesieni. Przewidziane są działania promocyjne w mediach i w tak zwanym outdorze. Czy jest to odpowiedź na planowane jesienią otwarcie nowej Galerii Kaskada? Dyrektor Galaxy Czesław Jasiewicz, wyraził pogląd, że nowe centrum będzie miało inny charakter, gdyż jest nastawione na modę. Z kolei oferta Galaxy jest bardziej zróżnicowana. Atutami są na przykład operator spożywczy Real i Multikino.

 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!