Adidas chce wyprzedzić Nike

Adidas zapowiedział, że chce już w przyszłym roku zostać liderem kategorii football na polskim rynku, gdzie dotychczas palmę pierwszeństwa dzierży Nike. Obie spółki mają w sumie 80 proc. rynku. W wydanym przez spółę komunikacie prezes Adidas Group Herbert Hainer powiedział, że do 2015 roku grupa chce zostać liderem polskiego rynku odzieży sportowej.

W środę na łamach Pulsu Biznesu Artur Czerwonogrodzki, prezes Adidas Poland. Powiedział, że dystans między firmami Adidas i Nike jest minimalny, jeśli chodzi o sprzedaż odzieży i butów piłkarskich, ale że 2012 roku jego firma osiągnie dosyć znaczną przewagę na rynku – „na pewno dwucyfrową”. Zapowiedział też otwarcie 10 nowych sklepów sieci jeszcze w tym roku.

– Marka Adidas będzie realizować w nadchodzących miesiącach szereg silnych kampanii reklamowych. Niebawem na rynku pojawią się nowe przełomowe pod względem technologicznym produkty, takie jak oficjalna piłka meczowa UEFA Euro 2012 – czytamy w komunikacie.

Adidas Group ma 58 salonów jednomarkowych, w których sprzedawane są produkty Adidas lub Reebok, ponadto 15 dwumarkowych (oba brandy) i 800 sklepów współpracujących. W 2010 roku sprzedaż grupy Adidas sięgnęła 12 mld euro.

Nike, sponsor reprezentacji na Euro 2012, nie chce komentować komunikatu konkurencji.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016