Sfinks Polska, zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w pierwszym półroczu 2011 osiągnął przychody skonsolidowane w wysokości 83,5 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc. w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku.

– Efekty wdrożonych w ubiegłym roku działań są cały czas wzmacniane przez dalszą poprawę funkcjonowania restauracji, bieżące uatrakcyjnianie oferty, ścisłą kontrolę kosztów oraz optymalizowanie wydatków zarówno restauracji, jak i central – powiedziała Mariola Krawiec-Rzeszotek, wiceprezes Sfinks Polska. Podkreśliła, że udało się zmniejszyć aż o 30 proc. poziom nakładów inwestycyjnych niezbędnych do uruchomienia nowych restauracji – w pierwszej połowie tego roku wynegocjowaliśmy lepsze warunki współpracy z częścią firm zaopatrujących nasze sieci w ramach centralnych dostaw. Wszystkie te działania są prowadzone z myślą o długoterminowym oddziaływaniu i spodziewamy się, że ich pozytywne efekty będą widoczne także w kolejnych okresach – dodała wiceprezes Sfinks Polska.

Do końca sierpnia 2011 roku Sfinks otworzył 13 restauracji. Wyłonił też kandydatów na partnerów franczyzowych w Budapeszcie oraz w Pradze. W planach jest także uruchomienie drugiej restauracji w stolicy Węgier. – Działalność zagraniczna będzie zadaniem, któremu poświęcimy w nadchodzących miesiącach sporo uwagi – informuje Mariola Krawiec-Rzeszotek.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!