Nowe marki modowe w CH Wzgórze

Sklep New Yorker będzie miał 1,5 tys. metrów kwadratowych, a C&A prawie 2 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej. – Na chwilę obecną centrum handlowe Wzgórze jest skomercjalizowane w 70 procentach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paweł Ciach z firmy ProConcept Communications, przedstawiciela inwestora – firmy Mayland.

Centrum handlowe Wzgórze zostanie przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyska nowy wygląd. Przestrzeń handlowa Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kawiarnie i restauracje) oraz sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej prawie 70 tys. metrów kwadratowych dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 270 sklepów. Nowy parking pomieści docelowo 1900 aut. Wśród najemców centrum znajdą się również: Real, kino Helios, Grupa Inditex, RTV Euro AGD, Real, Mothercare, The Body Shop, Sephora, Douglas, Mac, Doroty Perkins, MissSelfridge, Top Shop, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You Humanic, Kazar, Wojas, Office Shoes oraz CCC.

Obiektem zarządza spółka Mayland Real – deweloper powierzchni handlowych, który w ciągu najbliższych lat planuje budowę siedmiu centrów handlowych o łącznej powierzchni około 300 tysięcy metrów kwadratowych.
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska