Vistula odnotowuje zyski

Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 8,13 mln zł wobec 7,88 mln zł zysku rok wcześniej zaś skonsolidowane przychody wyniosły 97,35 mln zł wobec 87,13 mln zł rok wcześniej. W całej pierwszej połowie 2011 roku spółka miała 42 tysiące zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,10 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 176,37 mln zł wobec 163,65 mln zł. W ujęciu jednostkowym, w pierwszej połowie 2011 roku spółka miała 0,26 mln zł straty netto wobec 39 tys. zł straty rok wcześniej.

Do ważniejszych wydarzeń w pierwszym półroczu tego roku spółka może zaliczyć m.in. otwarcie stoisko Wólczanki w centrum handlowym King Cross Praga w Warszawie, otwarcie salonu W. Kruk w galerii Orkana w Lublinie, w poznańskiej Galerii Malta oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu.

Vistula Group SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Obecnie do Vistula Group należą cztery marki: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. Firma posiada sieć ponad 240 sklepów, czyli ponad 24 tys. mkw. powierzchni. Wszystkie salony to punkty własne – firma nie otwiera sklepów franczyzowych. 
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016