Gino Rossi wdraża nową strategię

Przewodniczący rady nadzorczej Gino Rossi, Jan Pilch na konferencji prasowej nazwał decyzję o zainwestowaniu w Niemczech „chybioną”. – Wszystkie sklepy w Niemczech są nierentowne. Nie osiągnęliśmy efektu skali, dlatego zdecydowaliśmy, że je zamkniemy – powiedział Pilch. 

Jednocześnie firma zapowiada powrót na rynek wschodni. – Strategia na rynki wschodnie to zacieśnienie współpracy z partnerami. – poinformował Łukasz Adach, członek zarządu. Firma nie zamierza otwierać nowych sklepów Gino Rossi, ale prowadzi rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w sprawie otwarcia dwóch sklepów Simple. Przedstawiciele firmy podkreślają, że eksport do Rosji bardzo dobrze się rozwija.

Na koniec przyszłego roku liczba sklepów Gino Rossi w Polsce ma wzrosnąć do 79, a salonów Simple do 55. Oznacza to otwarcie 11 nowych sklepów Gino Rossi i 12 nowych sklepów Simple. Firma odświeża też wystrój salonów Gino Rossi i zatrudnia nowego głównego stylistę z Włoch. Ma on przenieść doświadczenia z tamtejszego rynku na grunt polski. 
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

Reklama

Galeria Jurajska