KFC i Starbucks otwierają kioski

W Galerii Karkowskiej fastfoody stają się jeszcze szybsze. AmRest otworzył w sierpniu dwa kioski pod szyldem Starbucks oraz KFC, które sprzedają dania i napoje wyłącznie na wynos. Kioski obliczone są na klientów, którzy nie mają czasu, by zjeść na miejscu i chętnie zabiorę kawę czy posiłek do pociągu lub pracy.
 
Nie wiadomo, jak długo będzie trwał testowy okres działalności obu kiosków. – To zależy od wyników testu. Chcemy zobaczyć, jak sprawdzają się kioski i podjąć decyzję, czy rozszerzamy taką działalność. Na razie jesteśmy bardzo zadowoleni i prawdopodobnie będziemy rozwijać koncept – poinformował portal Retailnet przedstawiciel AmRest Holdings SE. Kiosk ma powierzchnię 60 metrów kwadratowych, czyli połowę tego co standardowa restauracja KFC. Dania  przyrządzane są na miejscu. Menu jest mniejsze niż w zwykłych placówkach.

Do holdingu AmRest, który jest niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej należą m.in. sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, a w Stanach Zjednoczonych – restauracje Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Obecnie AmRest zarządza ponad 600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants).

 R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

Reklama

Galeria Jurajska