Centro zapowiada ekspansję

Obecnie salony Centro zlokalizowane są w centrum handlowym Port Łódź, galerii Magnolia Park we Wrocławiu i Galerii Alfa w Białymstoku. We wrześniu otwarty zostanie czwarty punkt w warszawskim Blue City. – To nie koniec otwarć, które planujemy. Do końca tego roku uruchomionych zostanie jeszcze 15 naszych sklepów. A w 2012 roku zamierzamy otworzyć kolejne 50 salonów. Chcemy mocno wejść na rynek polski. Zgodnie ze strategią firmy, otwieramy sklepy tylko w dużych miastach, mających powyżej 100 tys. mieszkańców – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Ewelina Krupska, reprezentująca markę w Polsce.

Polska nie jest jedynym kierunkiem na którym chce się skupić Centro. W najbliższym okresie czasu, spółka będzie wchodzić także na inne, zagraniczne rynki. W planach jest budowanie sieci dystrybucji Litwie, Łotwie, Estonii i Rumunii.

Sieć Centro istnieje od 2008 roku. Sklepy marki są otwierane w najbardziej popularnych centrach handlowych, przeważnie w dużych miastach. Wielkość lokali wynajmowanych przez markę wynosi od 300 do 700 metrów kwadratowych. Salony odzwierciedlają koncepcję marki zorientowanej na młodzież. Nad ich designem oraz wnętrzem pracują takie agencje, jak brytyjska Fitch, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016