W nowej lokalizacji powstał dział świeżych warzyw i owoców. Klienci znajdą także stanowiska z wędlinami i mięsem ekologicznym, pieczywem, makaronami, płatkami i kaszami, nabiałem kozim, krowim i owczym, bakaliami, przetworami owocowo –warzywnymi oraz z produktami sojowymi i wyrobami garmażeryjnymi. Tak jak w całej sieci wyodrębniono także działy z żywnością bezglutenową i bezcukrową. Sklep posiada w ofercie również biokosmetyki oraz środki czystości.

Rozwój sieci jest związany z wynikami finansowymi, które wzrosły znacząco w lipcu br. Dynamicznie powiększanie listy delikatesów współgra z obrotami handlowymi. Rosną w tempie 45 proc. rocznie i przewyższają tempo rozwoju całego rynku ekologicznego. Np. obroty w lipcu br. osiągnęły poziom 2,4 mln zł, co stanowi aż 64 proc. wzrostu w porównaniu do lipca ubiegłego roku.

Organic Farma Zdrowia posiada delikatesy działające na terenie całej Polski oraz prowadzi sprzedaż internetową. Obecnie sieć ma 23 sklepów w dziewięciu miastach naszego kraju. Jej oferta handlowa zawiera cztery tysiące produktów pochodzących od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym ponad 300 produktów pod markami własnymi. Spółka chce konsolidować rynek ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych, a także rozwijać działalność dystrybucyjną obok detalicznej.
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!