Otwarcie salonu w Płocku to kolejny krok do realizacji oficjalnych planów firmy – Reporter zamierza do końca tego roku otworzyć 60 sklepów. W liczbie tej zawierają się zarówno nowe salony, jak i stare po rebrandingu.
 
Przypomnijmy: Reporter powstał w 1994 roku. Początkowo sklepy tej firmy oferowały odzież różnych projektantów, ale w roku 2003 sieć wypuściła własne kolekcje. Cztery lata po stworzeniu linii odzieżowej, sygnowanej własnym logo, firma zadebiutowała na giełdzie. W 2009 roku nastąpił jednak kryzys, którego spółka nie przetrwała i ogłoszono upadłość. Rok później została wykupiona przez Krzysztofa Bajołka, twórcę marek House i Mohito, który zdecydował się kontynuować aktywność brandu. 18 sierpnia 2011 roku w kieleckiej Galerii Echo miała miejsce oficjalna premiera nowego konceptu odradzającej się marki. Nowy Reporter zmienił strategię produktową. Po starym Reporterze pozostała jedynie nazwa i kilka lokalizacji, które już są adaptowane do nowych standardów albo będą w najbliższym czasie. Stylistyka nowego Reportera utrzymana jest w charakterze vintage. Kolekcję zaprojektowano z myślą o mężczyznach w wieku powyżej dwudziestu lat.

Galeria Wisła ma w swojej ofercie ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę handlową uzupełniają punkty rozrywkowe i gastronomiczne: kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje. Galeria działa od trzech lat. Znajduje się przy ul. Wyszogrodzkiej w Płocku.
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!