Tesco Extra w Parku Handlowym Bielany

– Klient przychodząc do sklepu Tesco Extra, będzie czuł się bardziej jak w galerii, niż w hipermarkecie. Do Tesco zawitają takie marki, jak Ipad, Ray-Ban czy Vichy. Przestrzeń poszczególnych stoisk będzie zorganizowana w taki sposób, aby tworzyły sklepy w sklepie. Wszystko po to, żeby klient czuł się komfortowo – mówi Dariusz Paszkowski, menedżer hipermarketu.

Firma zapowiada, że za kilka miesięcy na sali sprzedaży wrocławskiego hipermarketu Tesco Extra znajdzie się stoisko Optyk, gdzie klienci będą mogli m.in. bezpłatnie zbadać wzrok. Powstanie stoisko Telefony oferujące doradztwo i wsparcie niezależnych ekspertów w zakresie telefonii komórkowej, Świat Dziecka, na którym znajdzie się ponad 500 nowych produktów. na nowym stoisku Zdrowie i Uroda znajdzie się ponad 200 nowości.

Na miejscu stoiska Grill pojawi się samoobsługowa restauracja Bistro z szerokim wyborem dań w stałej cenie za 100g. Największa zmiana czeka stoisko z ubraniami marki F&F. Będzie ono zajmowało aż jedną piątą powierzchni hipermarketu. Dla wygody klientów stoisko to będzie posiadało niezależną kasę.

Jak w lipcu br. informował portal Retailnet.pl, Tesco przedłużyło o 10 lat umowę najmu z Inter Ikea Centre Group Poland, właścicielem Parku Handlowego Bielany. Tesco we wrocławskim centrum zajmuje powierzchnię 16,7 tys. metrów kwadratowych.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!

Reklama

Galeria Jurajska