Marco Aldany zapowiada ekspansję sieci w miastach powyżej 100 tys. mieskzańców. Dotychczasowe lokalizacje w Polsce to warszawskie Centrum Złote Tarasy oraz centralne punkty w stolicy: po jednym lokalu na Marszałkowskiej i przy pl. ul. Lubelskiej.

Zarządzająca siecią w Polsce, firma Mafripel, do której należą salony, zapowiada wkrótce otwarcie pierwszego lokalu działającego na zasadach franczyzy. Powstanie w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Mafripel liczy, że dzięki salonom franczyzowym oraz własnym sieć w Polsce szybko się rozwinie. Firma oferuje franczyzobiorcom między innymi możliwość przygotowania salonu pod klucz, szkolenia i obsługę prawną.

Marka Marco Aldany została założona w Hiszpania w latach 90. ubiegłego wieku. Stworzyło ją trzech braci z rodziny Fernandez, którzy związani byli z fryzjerstwem od 50 lat. Rodzinne przedsięwzięcie rozwinęło się w siec ogólnoświatową z salonami w USA, Peru, Portugalii, Maroko i krajach Beneluksu. W planach jest ekspansja m.in. na rynki Wielkiej Brytanii, Rumunii i Bułgarii. Pierwsze dwa salony w Polsce powstały w maju 2011 roku.

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału!